06 noiembrie, 2008

Din Ieri spre Azi


M-ai smuls cu braţele tale Ieri noapte
din pielea cea veche de femeie-copil: captivă, blândă şi caldă.
M-ai pândit ani la rând
Ai trişat...
m-ai avut
în trup şi în gând
m-ai dorit
Ce nebun!

M-am lepădat de pielea cea veche într-un iureş de lavă
Precum un şarpe flămând în căutare de pradă.
Azi sunt femeia fatală: crudă, rece, reală.
Privesc cum dormi liniştit,
fără habar
Că e Azi, iar din Ieri am pierit
Şi-n loc de veghe visului tău stau la pândă,
La pânda erorilor toate.

De te-ai trezi acum, ai crede că e noapte,
Dar pentru mine este plină zi.

hai, dormi, nu te copilări!

eşti al meu
ZĂVOR

Un comentariu:

Raluca Simona H. spunea...

Am cautat din nou poezia pentru mine...atunci cand plangeam pentru ca nimeni nu mi-a scris una...
Imi lipsesti Mag-ule...si am nevoie din nou de sfatul tau...de Universul in care traiesti...
Sterge-mi lacrimile...si vindeca-mi sufletul...
Iti multumesc !

Trimiteți un comentariu