07 noiembrie, 2008

Farmecul acestei dimensiuni

Farmecul acestei dimensiuni este că-mi dă şansa să mă semăn, să mă răsar, apoi să mă culeg, iar în cele din urmă să mă re:culeg.
Procesiunea iniţiatică este variabilă în funcţie de intenţie, pretenţie şi timpul alocat. Pot face seria de operaţii pe sufletul deschis o singură dată în viaţă sau, cu toate că nu se recomandă, odată pe zi. Nu este înţelept să provoc Roata doar pentru că îmi doresc cu orice preţ ceva anume, de aceea nu-mi însuşesc atribuţiile Timpului, lăsându-i lui puterea absolută.
Din când în când îmi aruncă - vreau să cred că de dragul meu, - câteva secunde pe jos, la care mă reped să le culeg, strângând pe talerul trecător al palmei extratimpul meu...
Farmecul acestei dimensiuni este necondiţionarea, de aceea nu cer mai mult decât mi se oferă pentru că nu am soluţii pentru ceea ce Marii Maeştrii numesc accelerarea karmei.
Azi m-am a_semănat cu Tine, am luat din pumn o secundă şi-am spart-o între dinţi. Am gustat farmecul, timpul şi toate amintirile noastre comune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu