22 decembrie, 2011

Confirmare de primire

Îmi bate discret la ușă: ai primit un colet. Iau plicul cu însemnele de fan curier și încerc să trec în revistă corespondență-contracte-termene, dar nimic din toate acestea nu ies la socoteala coletului cu formă ambiguă și din care, parcă, se aude un sunet curat de clopoțel.

Deschid cu atenție plicul protector, apoi plicul de hârtie în care au călătorit spre mine un fir de busuioc, un clopoțel de soi bun și o cutiuță împletită din frunze de porumb în care trebuie să-mi pun în timp util visele pentru anul 2012, pentru ca acestea să se împlinească.


Întreaga enigmă s-a rezolvat și are un singur nume Andreea Ionescu, un om ciudat pentru restul lumii, dar care, de fiecare dată reușește să mă surprindă, confirmându-mi că zânele bune există și că acestea lucrează prin oameni, asemeni ei.


Și pentru că suntem în ajun de Crăciun și în timpul magic al moșilor buni de Iarnă se cuvine a împărți mai departe din darul primit și spun ce mi-a spus o zână bună (a marketingului :) :

Clopoțelul aduce energii bune. Pune-l la cheie.

Busuiocul ține răul departe. Păstrează-l în casă (în cazul meu, în birou)

Cutia conține ce e important pentru tine. Pune în ea viziune, vise, dorințe...


Textul de față este o confirmare de primire a gândului bun și mereu luminos de la singura persoană care a reușit să facă o artă din a-i răsfăța pe cei din jurul său.


Sărbători bune, tuturor!